מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרויות הנגישות בתפריט

  • התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

 

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

שם מלא: יעל שוקרון
טלפון נייד: 054-7529114 (ניתן גם לפנות באמצעות הודעת SMS / וואטאספ)
דואר אלקטרוני: yael@toraland.org.il

הסדרי נגישות במכון התורה והארץ

המכון מקיים סדרי נגישות לטובת כל אורחינו הזכאים להנות מנגישות מלאה לכל מתקני ושירותי המכון.

נגישות מבנים והדרכים המובילות אליהם
המכון נמצא ביישוב ניצן, קיימת כניסה ראשית אחת לרכב ישירות לחניה צמודה למשרד הקבלה.
קיים רצף נגישות מלא למבנה הקבלה, לחדרי הלינה ולחדר האוכל.

חניות נגישות
בחניית המכון קיימות 4 חניות לרכב נכה עם אפשרות חנייה לרכב גבוה.

הדרכת עובדים
עובדי המכון ערוכים ומתודרכים וישמחו לעמוד לרשותכם בכל פנייה או בקשה בנושאי נגישות.

שירות באמצעות הטלפון והאינטרנט ומוקד טלפוני
הנתב הטלפוני שלנו ללא מוזיקת רקע בעת הקראת שלוחות והעברת המידע,  מס' הטלפון 08-6847088.
בנוסף, אנשים שאינם מסוגלים לדבר בטלפון מוזמנים לפנות בדוא"ל למשרדי המכון בכתובת: Office@toraland.org.il או באמצעות טופס " צור קשר " באתר האינטרנט.

שירות פרונטלי
עמדת הקבלה של המכון נגישה.
עובדי הקבלה ישמחו לתת כל מענה על פי בקשת האורח לעזרה בקבלת השירות.
בעמדת הקבלה מותקנת מערכת עזר לשמיעה.
באולם הקבלה ובאולמות נוספים קיימת מערכת Step-Hear לטובת עזרה בהתמצאות.

מידע נגיש
בקשות לקבלת מידע בפורמטים נגישים ניתן להעביר אלינו בדואר אלקטרוני בכתובת: office@toraland.org.il  

צוות החברה מאמין כי לכל אדם עם מוגבלות צריכה להיות היכולת להשתמש באתר האינטרנט בצורה שווה, מהנה וחווייתית.

באתר זה בוצעו שינויים והתאמות מיוחדות באמצעות הטכנולוגיה העדכנית והמתאימה ביותר לצרכי לקוחותינו והגולשים באתר. עם זאת חשוב לציין כי ייתכן וימצאו אלמנטים מסוימים שאינם מונגשים בצורה מלאה או נמצאים בתהליכי הנגשה לאנשים עם מוגבלות.
נתקלתם ברכיב שאינו נגיש באתר? פנו אלינו ואנו מבטיחים לבדוק לשפר אותו בהקדם האפשרי וכמובן להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בצורה מהירה, אישית ובהתאם לשביעות רצונכם.

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 16.02.25